July&August favorites

Pozdrav cure!

Jedva mogu povjerovati kako su brzo prošla zadnja dva mjeseca. Samo fijuuuuuu! 🙂 Kako ste mi? Kupate li se ili radite? Htjela bih vam predstaviti nekoliko proizvoda koje sam obožavala u ova zadnja dva mjeseca:

Essence lipliner

Essence olovke nisam nikad doživljavala kada bih prolazila kraj police, no kada sam ugledala ovu nijansu 07 Cute pink, uzela sam ju samo iz razloga što mi je trebala baza za fuksija ruž. Olovka je mekana i nježna na usnama. Zapravo, ne koristim ju kao podlogu za ruž više jer mi se boja same olovke jako svidila. Jednostavno ocrtam i ispunim usne bojom, te nanesem sjajilo preko. Toliko mi se svidila ova ideja da sam pokupovala i ostale nijanse. Ukoliko više volite nudaste boje, probajte s 01 Soft Rose ili 09 Nude Coral olovkom. Cijena im je oko 10kn. 5+

MAC Mulch sjenilo

Ako volite raditi smeđi smokey look, onda je ovo jedno od savršenih smeđih sjenila kojim možete napraviti 99% looka jer se jako dobro može iznijansirati. Cijena mu je standardna za MAC sjenila, ovisno gdje ih kupujete. Ja sam ga platila oko 80kn u SAD-u. Dobra zamjena mu je Essence Get Ready sjenilo koje sam također dosta koristila. Oduševilo me jer dugo ostaje na kapcima te je vrlo pigmentirano.

Victoria’s secret Secret Moments Girls’ night mist

Po ovom mirisu ću valjda pamtiti ovo ljeto 🙂 Koristim ga već nekoliko mjeseci i još mu se ne nazire kraj. Sadrži 250ml, a cijena mu je 12dolara, tj. nekih 75kn. Moram priznati da mu se miris jako dugo zadržava za jedan sheer mist. Miriše svježe. Glavne note su božur i lotus.

Pantene Aqua light mist

U početku sam mislila da je ovo jedna velika glupost i čemu to uopće služi. Ovo ljeto smo se dosta družili i moram priznati da je super stvar za osvježenje kose. Cijena mu je oko 17kn. I da, kupujem opet! 🙂

Koji je vaš favorit ljeta?


Persa ❤


Pssst… uskoro ćete imati priliku osvojiti neke od mojih najdražih proizvoda ovog ljeta 😉 😉

Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na July&August favorites

  1. Nanethiel napisao:

    moj favorit ljeta je definitivno bio 99%-tni aloe vera gel, jer imam jaku alergiju na sunce 😀

  2. nail crazy napisao:

    sjenilo mi je fantastično (iako ga nemam, ali boja je po mom guštu), i pantene mist također 😀

  3. Persa napisao:

    Vidit ćeš da će ti se svidit 🙂 Ova pink mi je naj naj 🙂

  4. Just Cake Girl napisao:

    Mislimda ću isprobati olovku 🙂 super mi se čini 🙂

  5. Persa napisao:

    leptirichu: MAC je dobar, ali neke su stvari precijenjene, dok su neke gotovo nezamjenjivenena: pantene sprej je i meni ovo ljeto dobro došao za iste prilike 😀 ;Dmiss gig: Je, olovčice su super, jedino mi se nije svidila ona neka čokoladna boja, jer nije moj đir. I ovaj sprej je baš super, zarazan je miris i lijepo se održi u kosi 🙂

  6. miss gig. napisao:

    od essenca imam soft rose nijansu, i prekrasna mi je.samo ta je bila na polici, al definitivno cu kupit i ostale 😀 a ovo pantene čudo pikiram već mj.dana, al nikak da ga kupim 😀

  7. nena napisao:

    pantene sprej je meni predobar, nisam primjetila da bas nesto njeguje ali za miris je dusu dao 🙂 kada mi se kosa u kaficu zadimi on spasi stvar, isto tako i kod kuhanja.. nosim ga stalno u torbici :))

  8. Leptirich napisao:

    Uf, tolika mi je želja isprobavati MAC kozmetiku.. Kad bi barem bila pristupačnija…

  9. Persa napisao:

    Da, i ja sam olovku koristila samostalno uz sjajilo preko. Što se tiče Pantene mista, nema neko djelovanje osim što kosa lijepo miriše 🙂 Može se stavit na suhu i na mokru kosu.

  10. Taya napisao:

    Glede Essence liplinerjev se strinjam s tabo. Imam dva in sta mi super. Tudi jaz ju uporabljam samostojno, ne kot podlago za šminko.A bi lahko napisala recenzijo izdelka Pantene Aqua light mist?

Komentiraj