Thursdays: Style inspiration – Poison Ivy

Piše: Helena R.

Nedavno sam na svom blogu pitala čitatelje koja bi dva looka iz Burtonovih Batman filmova htjeli vidjeti. Izabrali su look Dr. Chase Meridian iz filma Batman Forever, te Catwoman iz filma Batman Returns. Meni je također odlična Poison Ivy, pa sam odlučila rekreirati njen look. 


Bazirala sam se na jednom od lookova iz filma. Jako je sličan make up-u sa slike, ali oči su obrubljene crnom olovkom. Look je brz i jednostavan, te može proći i za svaki dan. Odlilčno će pristajati crnkama i crvenokosama.
Popis korištenih proizvoda: 

Avon shimmer swirls face illuminator – kao baza na cijelo lice
Alverde camouflace korektor – na podočnjake i prištiće
Catrice multi colour puder u kamenu
Essence Urban Junge paleta – zelena i smeđa nijansa
S-he crveni ruž
Essence cream gloss – nijansa 03 (ne znam je li još u prodaji)
b.pretty duo eyeliner – crni kraj
Eveline 3D glam effect maskara
120 paleta sjenila – označena brojevima 

Nisam slikala postupak dio po dio, ali vrlo je jednostavan:

1. Nanesite zeleno sjenilo iz Essence palete (bilo koje srednje tamno zeleno sjenilo) na cijeli gornji i donji kapak.

2. U pregib nanesite smeđe sjenilo i blendajte ga skroz do obrve. Većina boje neka bude koncentrirana u samom pregibu.

3. Obrubite gornji i donji kapak te donji waterline crnom olovkom i razmažite ju malim kistićem ili aplikatorom

4. Uzmite svijetlije zeleno sjenilo (broj 1 iz 120 palete) i lagano ga nanesite preko zelenog sjenila iz Essence palete, na gornji i donji kapak.

5. Uzmite još svijetliju zelenu (broj 2 iz 120 palete – ako nemate takvu boju, pomiješajte zeleno i zlatno ili žuto sjenilo) i nanesite ga u unutarnji kut oka.

6. Nanesite maskaru i gotovi ste. 🙂 


Pošto nemam nijedan narančasti ili koraljni ruž, uzela sam crveni ruž i prstima ga lagano nanjela i utapkala na usne. Zatim sam kistićem nanjela narančasto-crvenkasto sjenilo iz 120 palete (na slici označeno brojem 3) i preko toga ovo roskasto-breskvasto Essence sjajilo.

Njene obrve su lagano crvenkaste, pa sam svoje popunila smeđe crvenkastim sjenilom.

Hope you like it. 🙂
Čiji stil vas najviše inspirira?

Puno pozdrava od Helene!
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano i označen sa . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj