Hey kitty, kitty look

Kao što sam vam najavila na Facebooku, za vas sam pripremila jedan look. Ali, u međuvremenu napravila još jedan, kojeg ću vam predstaviti nešto kasnije danas. 😀 Zapravo sam se poigrala istim makeupom i napravila sasvim drugačiji look od ovog koji slijedi. Makeup koji sam koristila za oba looka možete vidjeti na zadnjoj slici. Ovaj look sam zamislila kao kombinaciju nečega što bi se moglo nositi za maškare koje su aktualne ako ste u ulozi žene mačke, a ujedno je nosivo za otkačen izlazak. Ovo je ujedno odgovor na  želje koje ste mi poslali. 🙂
Oči:
Revlon Charcoal sjenilo
Dior Rosy Nude quad (najsvjetlija nijansa)
Sephora set za obrve (najtamnija nijansa i vosak)
Essence Multi Action maskara
Sigma E40 (za blendanje sjenila)
Ecotools mali kist za sjenilo
Lice:
Revlon Photoready puder (Golden beige)
MAC MSF Natural Medium
Sigma F60 ravni kist za puder 
Essence Sun Club Blondes bronzer
Sigma F60 kosi kist za konturiranje lica
Usne:
Catrice Gentle Nude ruž
Victoria’s secret sjajilo
Nadam se da vam se sviđa ovaj moj look!
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano i označen sa , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

23 odgovora na Hey kitty, kitty look

  1. Bunch of Girls napisao:

    Odlično, ovo je jedan od boljih lookova općenito koje sam vidjela u zadnje vrijeme :)Girly

  2. Tali napisao:

    OMG! This look is amazing! Your eye work is really beautiful.. you have great skills!

  3. Nevena napisao:

    Bas je super, probacu nesto slicno 🙂

  4. kako ti lijepo šminkaš, nadam se da ću jednom imati priliku da ti budem pokusni kunić. 😀 pusa.

  5. Biberlee napisao:

    Kosa ti je super!!!

  6. xxx Sara napisao:

    Prekrasno izgleda. 😀

  7. Persa Karac napisao:

    Anavi, Tisihka, Several Circles, Mihaela – hvala vam 🙂

  8. tishka napisao:

    wow, ovo je prelipoooo! da ga nisi izvukla sve do nosa, savršen večernji look, a ovako je taman drama. stvarno si maherica 😉

  9. Maybe napisao:

    Predivno ti stoji! Jedva čekam drugi make up!

  10. anavi napisao:

    Jako lijepo istaknute oči, sveukupan dojam: EXTRA 5+ 😀

  11. Bellen napisao:

    Ovo je prekrasno i definitivno nosivo za večernje izlaske! Frizura ti je isto odlična!

  12. Persa Karac napisao:

    Alexis – Hvala ti, makar se ne smatram nikakvom makeup artisticom niti mi je to želja. Volim se nekad ovako malo zaigrat sa šminkom. Za današnje lookove nema step by step tutoriala u slikama, ali sljedeći put kad budem radila obavezno ću napraviti 😀 Imaš li kakvu želju za buduće lookove?

  13. Persa Karac napisao:

    @Junona, hvala!! Nisam dodala trepavice, iako su one u svakom looku dobrodošle 🙂 @Rea – hvala! Za mene je nešto novo i što ne nosim inače :)@Story of my life, hvala! Na njima i jest naglasak :)@Katrin – znam, ali step by step mi oduzme jako puno vremena pa sam odlučila ubaciti par ovako gotovih lookova. Za ovaj luk sam koristila i Sigma E30, uz ovaj ecotools :)Radila sam vanjski luk normalno sa tamnim sjenilom, i onda pratila liniju prema unutrašnjem dijelu oka.@Innana – hvala ti, tvoj paketić sam tek jutros stigla poslati. Ova frizura mi je spas, konačno mi ne treba 2 i po sata za pranje i sušenje kose XD XD

  14. Alexis napisao:

    E super je stvarni imaš talenat 😀 e dobar predlog za slike step by step 🙂

  15. Innana napisao:

    Stvarno si krasna! Jako lijepo našminkano! I super ti stoji nova frizura 🙂

  16. Katrin napisao:

    Super je, šteta što nema step by step tutoriala jer me zanima kako si tako lijepo uspjela obrubiti oči crnim sjenilom. Super efekt, a nije "šaka u oko", predobro je:)

  17. Story of my life napisao:

    najs..sviđa mi se kako si našminkala oči 🙂

  18. Rea napisao:

    Totalno mi se sviđa makeup, seksi je i nježan, a paše na sve živo!

  19. Junona napisao:

    svidja mi se. baš je dramatično, a opet se može nositi i u nekoj dnevnoj verziji, a za večernju možda dodati samo umjetne trepavice

Komentiraj