FOTD: Add some love and sparkle

Hello girls&boys!

Danas sam po vašoj želji napravila jedan look. Tamara i Barbara su poželjele nešto proljetno, zaigrano i u bojama. Evo što sam uspjela skombinirati, jer zapravo i nisam imala neku ideju što točno napraviti. Uspjela sam napraviti i tutorial u slikama. Jedan bravo za mene, jer ovaj put sam ga uspjela napraviti u pola sata.
Slike, popis proizvoda i kratak opis postupka slijede:
1. Pripremite kapak oka primerom
2. Tamnosivo sjenilo nanesite u pregib oka (Catrice duo Double Espresso Macchiato, Please) 
3. Izblendajte prijelaz smeđim sjenilom (MAC Mulch)
4. Svijetlo plavo sjenilo nanesite na ostatak kapka (Catrice quattro Go Green – Take me!)
5. Preko svijetlo plavog sjenila nanesite sjajni pigment za dodatni sjaj (Pure Luxe Promiscuous)
6. Uz donji rub trepavica nanesite ljubičasto sjenilo (MAC Dame’s Desire)
7. Nanesite tirkiznu olovku na unutarnji rub donjeg kapka (Essence Cool Breeze)
8. Nanesite svijetlo sjenilo ispod obrva (Catrice duo Double Espresso Macchiato, Please)
9. Nanesite maskaru (Essence I ❤ Extreme)
10. Na lice nanesite podlogu (L’Oreal True Match Vanilla)
11. Na obraze rumenilo roze boje (Stila Love at first blush)
12. Na usne rozi ruž i sjajilo (Catrice Berry pink + Essence gloss)
Done!




Javite mi kako vam se svidio ovaj look i svakako želje za sljedeće lookove 🙂


Persa
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na FOTD: Add some love and sparkle

  1. Beauty Blogette napisao:

    Odlično! Super ti stoje ove boje. 🙂

  2. Rea napisao:

    Ne koristim smeđe sjenilo baš na očima, jer kad se ja "spretno" našminkam, izgleda to sve kao da me netko namlatio. Pa bolje mir onda. :)p.s. imaš izazov kod mene, ako želiš, igraj.

  3. Midzi napisao:

    meni je slatko!ja bih volela da vidim neki tutorijal kako ti nanosis eyeliner!

  4. Tea napisao:

    jako lijepo ❤

  5. Nevena napisao:

    Odlican make-up!

  6. Persa Karac napisao:

    Hvala Bellen&Martina! Šaljem puse :*

  7. Super look, od make-up-a pa do frizure. I naušnice su mi preslatke. 🙂

  8. Bellen napisao:

    Odličan look! Super ti stoji! Izgledaš baš nekako svježe! Ova frizura ti izvrsno stoji!

Komentiraj