OOTD: Ne pokušavajte kod kuće :D

Danas ću biti nešto kraća no inače, jer sam za danas pripremila OOTD tj. što sam danas obukla. Ovo je prvi put da radim ovakvu vrstu članka, pa su mi jako bitni vaši komentari. Iako je ovo prije svega blog o ljepoti i kozmetici, onaj Sweets dio je upravo za sve ove ostale užitke i drage stvari u životu. Nikad sebe nisam smatrala posebno modno osvještenom, no kao i svatko od vas, imam neki svoj stil koji prije svega ovisi o raspoloženju. A danas sam bila u prilično dobrom 🙂 Popodne sam bila do Grada jer živim u naselju izvan, nekih 45 minuta pješaka. I naravno da sam morala nazuti štikle, jer eto palo mi je na pamet i baš sam ih htjela nositi! Baš, baš! (Grad zovem dio gdje se nalazi stari dio grada Korčule.)

Nakon podužeg nagovaranja mame, sestre i njihove prijateljice u torbu sam ubacila i balerinke. Bile su uvjerene da ću nakon 100 metara skinuti čizmice, i bacit ih valjda u prvi grm. Inače nisam tip koji je stalno u štiklama, mada bi to bilo lijepo kad bi bilo moguće. Jednostavno je premalo udobnih cipela sa visokom petom, a obožavam kupiti cipele koje mi se svide, makar ih obukla jednom ili samo za svoj gušt. (O ukusima se ne raspravlja 😉 ) Btw. u čizmicama sam stigla do Grada, a pri povratku sam obukla balerinke kako bi s prijateljicom mogla brže šetati natrag XD. Bez problema su stale u crnu Aldo torbu koju možete vidjeti ovdje.

Za uvećanje samo kliknite na sliku!

Ove kratke čizmice sam kupila prije pola godine u Varaždinu na nagovor dečka, makar su se meni jako svidile na prvu. Kupila sam ih u Shoobedoo trgovini i mislim da im je cijena bila 599kn (ili 499kn, hm..) Balerinke sam također kupila u Varaždinu, u Deichmannu za oko 160kn, dosta davno.

Za uvećanje kliknite na sliku!

Osoba sam koja pazi na svoje stvari, tako da većinu stvari nosim više sezona, dokle god mi se sviđaju i dok god izgledaju dobro. Jeans hlače sam kupila u Americi, kao i obje majice, prsten, lančić koji je sa jedne majice, naušnice i baloner. Sve je iz Forever21, osim naušnica koje su iz H&M.

Klik!

Nadam se da ćete uživati u fotkama, no žao mi je što nema nekih boljih slika, jer sam improvizirala u sobi. Ako vas nešto zanima više, samo ostavite u komentarima pa ću nadodati još koju sliku, ipak je ovo prvi put da radim OOTD.

Kako vam se čini? 😀

xoxo,

Persy ❤

Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano i označen sa , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

32 odgovora na OOTD: Ne pokušavajte kod kuće :D

  1. Anamarija T napisao:

    Naušnice zvjezdice i čizmice su extra! Like!

  2. Nanethiel napisao:

    sviđa mi se vesta. i čizmice! =)

  3. Violet Fairy napisao:

    odluična kombinacija. sve je wow. posebno čizmice. 🙂 i prsten je prelijep. 🙂 Pratim te 😉

  4. Biberlee napisao:

    Hahaha, ma nema veze kako se fotka, bitno je kako to nosiš <3Sigurno sam zato mislila, sorry :)Nisam se puno provalila hehe

  5. Persa napisao:

    Hvala Andrea :)Hvala Giga, vidiš da pratim vaše želje :)Nail Crazy, drago mi je da ti se sviđa 🙂 mogla bi i ti neki ovakav post nabacit da te malo vidimo :)Sonja, hvala ti puno 🙂 znači mi puno puno :*Biberlee, ne znam zašto si mislila 😀 Ali sam bila nedavno na malo duži period tamo, tako da moguće da je zato 🙂 Vestica ti i jest malo čudna, naprijed je kratka, ima te rubove u špic, pozadi čak ima neki čipka-a nije čipka motiv. Nažalost samu sebe sam slikala pa nije ispalo kao kod fashion blogerica 😀

  6. Biberlee napisao:

    Zašto sam ja mislila da živiš u Americi? Sad sam zbunjola totalno :)Ja volim outfit postove 🙂 Inače pratim mnogo takvih blogova i uvijek dobijem inspiraciju. Marama mi je lijepa i mantilić, jedino ova vestica mi izgleda čudno na slikama, bilo bi ljepše da se malo drugačije vidi. Vjerovatno je do ugla slikanja.

  7. Sonja napisao:

    Svidja mi se!xx Sonja

  8. nail crazy napisao:

    prvi se mačići u vodu bacaju – fuj, ali tako kažu :-pu tvom slučaju to ne vrijedi, ovo je super složeno i odrađeno 😉

  9. GigaVoliŽirafe napisao:

    eee ovo sam napokon docekala..jako mi se svida.jednostavno, a opet posebno i sa detaljima..sve pohvale! 🙂

  10. Andrea_djk napisao:

    Super si to napravila za prvi put 🙂 Samo nastavi tako i ubuduće 🙂

  11. Persa napisao:

    Hvala Chloee :)anonimno – hvala ti puno 🙂 nema problema za kritiku 🙂 dobrodošla je. Nažalost nema me tko slikat pa sam improvizirala 😀 a nemam ni neko zgodno mjesto za naslonit fotić tako da se vidi donji dio tijela. Probat ću drugi put naći žrtvu da me poslika 🙂

  12. Anonymous napisao:

    Ovo mi se jako svidja, posebno cizmice u kombinaciji sa sivim prslukom 🙂 Ovakvi postovi bi bili jako zanimljivi i za pogledati i za procitati 🙂 samo jedna mala zamjerka, bez uvrede, kao konstruktivna kritika: malo pripazi na kut snimanja tj. nemoj fotkati odozgora prema dolje, ona slika na pocetku gdje se vide traperice izgleda cudno 🙂 btw. ja sam "nova" na tvom blogu, svidja mi se sve a posebno recenzije od kojih su mi neke bile jako korisne 🙂

  13. Persa napisao:

    Hvala Innana 🙂 Uglavnom je siva crna i modra moja boja zimi, dok ljeti obožavam boje 🙂 što šarenije to bolje. Nisam imala namjeru baš redovno stavljati outfite, no uskoro ću pokazati jednu haljinicu koju sam također nedavno kupila, i baš mi je ❤

  14. Innana napisao:

    Stvarno mi je super outfit 😀 I sama volim takve kombinacije: klasične s nekim touch-om poput lančića, prstena, crno-sive.. Super su mi čizmice iako bi se ja dosta dvoumila oko kupovine pošto puno koštaju! Sve 5 – nastavi tako dalje 😛

  15. Persa napisao:

    Hvala Seka :)s.a.l.s.f.co. 😀 Hvala puno na čitanju. Svaka slika se može kliknuti i povećati. Nažalost kada stavim na veće onda više nije moguće povećati sliku, a kad stavim najveće izlazi mi iz okvira bloga skroz. Tako da: click, click & back 🙂

  16. Dopada mi se tvoj blog jako 🙂 imas novog citaoca :-))) Povecaj slike kad radis svoj look ili ti ootd

  17. sekav napisao:

    od svih stari najviše mi se sviđaju čizmice, odmah su mi upale u oko :-Dodlično si to napravila sad čekam i sljedeće tvoje slikanje 🙂

  18. Persa napisao:

    Hvala puno Tihana 🙂

  19. Just Cake Girl napisao:

    Draga Imaš nagradu na mojem blogu 😉

  20. Persa napisao:

    I ja ih volim bas, tnx ema 😉

  21. Persa napisao:

    Haha, nisam. Samo mi je tako doslo 🙂 tnx draga

  22. IsaSwan napisao:

    Odlično je, sve za 10, a baletanke su mi preslatke *_*

  23. Maybe napisao:

    Čizmice su mrak :-)I nakit! Znam koliko je teško slikat se posebno ako sve radiš sam! 45 min hodanja u štiklama??? Zar si mazohist???

  24. Persa napisao:

    Nisam posebno slikala, ali mozes vidjeti na linku u tekstu 🙂

  25. Persa napisao:

    Marina, ne znam zasto kad stavim da je slika velika, onda ne da uvecavati, a za mene tada slika i dalje nije dovoljno velika da se lijepo vide detalji 😉 tek je malo veca od ove.Irena, di vidis sal? Mislis na ovaj prsluk-majicu? :)Make up&more, hvala ti :*

  26. Anonymous napisao:

    zanimljivo mada ne nosim stikle sve ostalo je meni extra i one su ali tebi super stoje ….mindjusice su extra 🙂 ne vidim torbu ? aleksandra

  27. volim ovakve postove, svidjaju mi se i cizmice i baletanke, mindjuse, ma sve je slatko 😀

  28. Irena napisao:

    šal je predivan 🙂

  29. Marina napisao:

    Super je kombinacija i lijepo si sve detalje obuhvatila i istakla… ja bi samo preporučila da već u startu staviš malo veće slike da ne moramo klikati za uvećanje… ;-))

  30. Persa napisao:

    Hvala Lalice, makar ja nisam nikakva fashionista, niti neko mjerilo, no morala sam malo jer je bilo dosta upita na mail. Pa eto da podijelim svoj đir 😀

  31. Lalica napisao:

    Meni je ovo super, ovo bi sve i ja obukla. Mrak…. Led si probila super pa sad hoćemo još ovakvih postova. 🙂

Komentiraj