Sretna Nova godina!

Kažu, za dobre želje nikad nije kasno 🙂 Iako smo već šesti dan u ovoj 2013. na putu sam i bez normalnog pristupa internetu, pa koristim ovu rijetku priliku da vam poželim sve najbolje! Iskreno, nadam se da će vam početi barem upola dobro kao meni, jer ovakav početak godine, iako sam silno priželjkivala, ipak nisam očekivala. Novu godinu sam provela u Dubrovniku, za koji me vežu predivna sjećanja. Družila sam se sa starim prijateljima, upoznala nove, i dočekala Novu uz voljenu osobu s kojom sam proslavila 5. godišnjicu veze.

Iako se ne volim previše osvrtati u prošlost i ne volim pisati o nekim osobnim stvarima, moram vam ipak priznati da je iza mene jedna čudna i prilično poučna godina. Počela je vrlo depresivno i jednako tako završavala. Zbog toga sam se ljutila tisuću puta na samu sebe, jer mrzim taj osjećaj, ali protiv toga jednostavno nisam mogla. Nisam mogla protiv sebe i nekih svojih unutarnjih kočnica. Mislim da sam prošle godine najviše isplakala i nadam se da se nikad više neće ponoviti. Nisam vas nikad htjela gnjaviti svojim privatnim životom i osjećajima, jer ovo je ipak beauty blog, ali kad već rezimiram godinu, nema smisla da se pretvaram kako je sve bilo savršeno. S druge strane, bila je to godina u kojoj se ponekad previše radilo, a ponekad previše odmaralo. Ponajviše ovo je godina koju ću pamtiti po završetku studija. Ma, ipak nije ni bila tako loša.

Što se tiče bloga, bila je to godina u kojoj sam se preselila na WordPress i .com domenu, mučila se s dizajnom, napisala 102 blog posta, na koja ste ostavili više od 1500 komentara. Ne mogu vam riječima dovoljno pokazati koliko mi znači svaki vaš komentar, pohvala i kritika. Svjesna sam svojih propusta, faza kada sam zbog obaveza ili svojih osjećanja zapuštala ovaj kutak. Ali jedno znam; trudila sam se najviše što sam mogla i hvala vam svima koji razumijete i pratite moj blog i dalje, bez obzira na sve. Ono što vam mogu obećati u ovoj godini je, da ću se i dalje truditi pisati i uređivati ovaj moj beauty kutak 🙂

Još neko vrijeme neću imati normalan pristup internetu, i iskreno, ne znam kada ću ga imati. Nadam se čim prije. Trenutno sam u Zagrebu. U prvim danima Nove godine, dok sam još bila u Dubrovniku, primila sam poziv na razgovor u Zagrebu koji se dogodio dva dana kasnije. Zapravo sam to jedino poželjela u ovoj godini i tim više je moja nevjerica bila veća. Putovala sam za Zagreb autobusom i imala sam osjećaj da sanjam, jer je sve bilo čudno i pomalo nestvarno, jer nisam očekivala tako nešto u odmah u prvim danima ove godine. Stresnu situaciju s prelaskom granica kod Neuma s osobnom koja je istekla u rujnu, vam neću uopće prepričavati. Pustili su me s upozorenjem. Nije prvi put da sam odlazila na razgovore i zapravo nisam ništa očekivala. Razgovor je prošao dobro, ljudi koje sam upoznala su bili opušteni i srdačni, a kad su mi popodne javili da sam i zadatak odradila odlično, još uvijek sam se štipkala, dok su me pitali bi li mogla doći od ponedjeljka. I eto, sad sam tu i trenutno tražim stan. Ponijela sam samo nešto malo stvari koje sam planirala nositi par dana u Dubrovniku, pa me čeka i tu  snalaženje, slanje stvari, itd. Neću vam ni pričati da sam krenula s malom torbicom kozmetike, ali sve se to da nadoknaditi 😀

Ako me slučajno vidite negdje po Zagrebu, bit će mi drago da mi se javite. Još uvijek nisam nikud išla po trgovinama, osim do Yankee Candle Landa u Gundlićevoj po jedan poklončić. Čeka me još i dovršetak slanja poklona za blagdansko darivanje. Prvo sam bila zadnjih 10 dana 2012. užasno prehlađena, jedva sam i otišla u Dubrovnik za Novu, pa onda neplanirano ovaj odlazak u Zagreb i sad sve ovo što me čeka. Nadam se da nikome neće smetati ako pokloni budu stizali tijekom siječnja. Čim izaberem i posljednjeg dobitnika, objavit ću listu svih dobitnika, a do tada u aplikaciji na mojoj Facebook stranici možete vidjeti označeno zelenim slovima “Winner” koji su do sad odabrani dobitnici, a sve njih sam osobno i kontaktirala. Njima su pokloni već poslani, i neki su ih od njih već primili.

Prije nego vas pozdravim, “dugujem” vam još svoj novogodišnji look. U zadnjih sat vremena  2012. odlučila sam se ipak spustiti do Straduna pogledati vatromet, pa je look bio brzinski. U Novu godinu sam odlučila ući plavih očiju, za što su zaslužne Efect kontaktne leće u smaragdno plavoj boji. Oduvijek sam htjela barem jednom imati plave oči i hvala Efect teamu što su mi ostvarili tu željicu. Prvi put sam nosila kontaktne leće, i puno je jednostavnije nego što sam očekivala. Vrlo su lagane i nakon par minuta, gotovo da nisam više ni osjećala da ih nosim. Sviđa mi se što nisu jednobojne i nema pixell efekta na njima. Štoviše, ovaj model izgleda dosta prirodno. Kod Mozgy možete vidjeti kako izgledaju zelene.

Evo nekoliko fotki looka:

608 (683x1024)

621 (683x1024)

Na sredini kapka se nalazi zlatno sjenilo iz MUA Glamour nights palete, a iz iste palete sam koristila i sivkasto sjenilo za blendanje pregiba. Iz Sleek Respect palete sam koristila James Brown sjenilo u unutarnjem i vanjskom dijelu kapka, te Cameo Cream u unutarnjem kutu oka i ispod obrva. Nosila sam i Ardell 124 trepavice. Na licu imam Diorskin Nude 030 puder, Inglot 32 rumenilo u kamenu, a na usnama omiljeni Rimmel Kate Moss 08 ruž za usne. Outfit nisam slikala u žurbi, a nosila sam crvenu Mango tuniku na crne tajice.

639 (683x1024) 669 671

Nadam se da ste se lijepo zabavile za doček Nove godine 🙂 Pišite mi kako ste se proveli!

:*

Persa

Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

26 odgovora na Sretna Nova godina!

  1. Biberlee napisao:

    Slično se osjećam kad je prošla godina u pitanju, nadam se da će nam ova biti mnogo bolja! Mnogo mi se sviđa novogodišnji EOTD i plave oči su baš zanimljiva promjena na tebi!

  2. Romana napisao:

    Čestitam! I neka ova godina bude nezaboravna, ali pozitivno nezaboravna! 🙂
    Super si se našminkala, baš ti lijepo stoji. Decentno, a seksi. 😉

  3. Lendoxia napisao:

    Ajde ajde bitno je da je godina dobro pocela, ovu staru cemo zaboravit 😉 Svidja mi se look, jedino mi se lece bas i ne svidjaju, sve te obojane mi cudno izgledaju

  4. Leptirich napisao:

    I tebi sretna Nova!! :*
    Ma bit će ova bolja, sigurno 🙂
    i, jaaaako mi se sviđaju tvoje “nove” oči 😀 😀

  5. Maybe napisao:

    Sve najbolje draga:* Divne novosti i prekrasan početak godine! Čestitam ti od srca!

  6. Mirna napisao:

    Punooo svega dobroga, ponajviše da prizoveš ono što želiš. Već si jednim dijelom to učinila zaželjevši posao koji ti je i došao. Zato nemoj plakati jer prizivaš suze i još više plakanja, već prizivaj zdravlje, sreću, ljubav, posao i sve one lijepe stvari. Jer lijepo se na lijepo veže. I koliko god isprazno zvučala ona da ukoliko dovoljno jako nešto želiš, svemir će se potruditi da to i dobiješ, vidiš i sama koliko je malo potrebno da se ostvari. A sve ono na putu što te sputavalo su bili testovi koje si položila snagom volje i uma, a nisi morala. Zato samo hrabro naprijed jer ono lijepo te tek čeka, bez negativnih razmišljanja! 🙂

  7. anaviglam napisao:

    Divan look a leće ti zaista predobro stoje ;=

    • Hvala Ivana! Ma da ti pravo kažem, meni, a i dečku sam bila skroz čudna. Smiješno, ali imala sam osjećaj da ne ličim na sebe, a samo boja očiju je bila drugačija. Sigurno ću ih nositi i dalje. Htjela sam ih nositi još oko Božića kad su stigle, ali oči su mi bile tako crvene i osjetljive od prehlade. Ovi razni smaragdni modeli mi izgledaju najprirodnije.

  8. tishka napisao:

    sve ti najbolje u novoj godini 🙂

  9. Tamy :) napisao:

    jos sam se ja pitala sta mi je cudno kad ono oci lol bas sam smotana 😉 vec sam ti rekla look je bas lijep i elegantan,ja ti od srca zelim da 2013 bude tvoja godina

  10. Cydonia napisao:

    Isuse, kak ti dobro stoje! 😀 A jutros se baš probudim s mišlju jel da prozujim po Effectovoj ponudi leća jer, eto, puhnulo me da možda počnem furati neke leće u boji, ali čudna je stvar u tome da sam ja fan zelenih očiju, nikako plavih :Đ

  11. Welcome 2013.! Good news, good people and all that jazz ❤

Komentiraj